1. Anasayfa
  2. Corendon Airlines

Yıldıray Karaer: 6 Milyon Yolcu Taşıyacağız

Corendon Airlines CEO’su Yıldıray Karaer, Türkiye İhracatçılar Meclisi ilk 1000 ihracatçı kitapçığında şu değerlendirmelerde bulundu:

Corendon Turizm Grubu olarak, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin gerçekleştirdiği, “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı” araştırmasının 2022 listesinde yer almaktan gurur duyuyoruz. Türkiye’nin en değerli şirketleriyle birlikte bu listede bir kez daha boy göstermek, sürdürülebilir başarımızın en önemli örneklerinden biri oldu.

Corendon markasının; sektörüne öncülük yapan, diğer kuruluşlara ve misafirlerine ilham veren bir rolü bulunuyor. 2001 yılında Hollanda’da bir tur operatörü olarak başlayan yolculuğumuz, zamanla bünyesinde; havayolu, incoming ve Avrupa, Türkiye, Karayipler’de hizmet veren otellerin de yer aldığı bir turizm grubuna dönüşerek devam etti.

“İlklerin Havayolu” Corendon Airlines, kurulduğu günden bu yana “Fark Yarat” sloganıyla havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya imza attı. Havayolu olarak faaliyetlerimize başladığımız yıl olan 2005’te Amsterdam’dan Sabiha Gökçen’e, 2012’de ise Gazipaşa Havalimanı’na yaptığımız uçuşlar ile bu meydanlara ilk kez yolcu uçağı indiren Türk şirketi olduk. 2014’te ise Almanya’dan Antalya’ya direkt uçuşlar düzenlemeye başladık. Corendon Airlines olarak, pazarın en büyük tur operatörleri ile yaptığımız iş birlikleri ve dinamik ticari yapımız sonucunda her sene koltuk sayımızı artırarak yükselen bir başarı grafiği sergiliyoruz.

Corendon Airlines markamız ile Hollanda ve Belçika’dan Türkiye’ye sunduğumuz uçuşları ve taşıdığımız turist sayısını artırabilmek adına 2011 yılında Hollanda tescilli Corendon Dutch Airlines havayolunu kurduk. 2017 yılında ise yeni stratejilerimiz ile uyumlu olarak Avrupa’dan tatil destinasyonlarına olan talep artışını karşılayabilmek adına Corendon Airlines Europe iştirakimizi faaliyete geçirdik. Bu üç havayolumuz ile birlikte Avrupa içindeki ve Türkiye’deki popüler tatil destinasyonlarına uçuşlar düzenliyoruz. Corendon Airlines bugün; Türkiye, Hollanda, Belçika, Almanya, İsviçre, Avusturya, İspanya, İngiltere, Fransa, Romanya, Polonya, İsrail ve Mısır başta olmak üzere 65 ülkede 165 havalimanına direkt uçuş sağlayan uluslararası bir havayolu konumunda bulunuyor.

Ulaştığımız destinasyonlarla birlikte, operasyon merkezlerimizin de sayısı artıyor. Türkiye’deki Antalya, İzmir ve Kayseri operasyon merkezlerimizin yanı sıra Almanya’nın 2022 TÜRKİYE’NİN İLK 1000 İHRACATÇI FİRMASI 123 “İlklerin Havayolu” Corendon Airlines, kurulduğu günden bu yana “Fark Yarat” sloganıyla havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya imza attı. Düsseldorf, Köln ve Hannover şehirleri ile İsviçre‘deki Basel meydanını da operasyon merkezlerimizin arasına ekledik.

Ege ve Akdeniz’in kristal berraklıktaki sularına ve altın rengi kumlarına ulaşım imkanı sağlayan, Dalaman Havalimanı’nı 2022 yazında Corendon Airlines’ın operasyon merkezlerinden biri yaptık. Yeni operasyon merkezimizin itici gücüyle, 2023’te daha fazla sayıda yolcuyu ülkemizin eşsiz kumsallarına taşımayı hedefliyoruz.

“Tatil Hava Yolunuz” mottomuz ile Avrupa’dan Türkiye’nin popüler tatil destinasyonlarına uçuşlar düzenlerken, tatilin keyfini doyasıya yaşamak isteyen yolcular için Türkiye’nin farklı şehirlerinden Avrupa’ya da direkt uçuşlar gerçekleştiriyor ve Avrupa ile Türkiye’yi birbirine bağlamaya devam ediyoruz. Türkiye’nin çok güçlü bir turizm potansiyeli olduğuna inanıyoruz; gerek iklimin elverişliliği gerekse yüksek kalitede hizmet veren tesisleri ile dünyanın önemli turizm destinasyonlarından olan ülkemizin farklı turizm alanlarında 12 ay hizmet verebilecek kapasitesi olduğunu biliyor ve buna uygun stratejiler oluşturuyoruz.

Geldiğimiz noktada 37 uçaklı filomuz ile operasyonlarımıza devam ediyoruz. Türkiye’ye en fazla turist getiren havayollarından biri olarak, yılda 6 milyonun üzerinde yolcu sayısı ve 1800’den fazla çalışanımızla hem ülkemizde hem de Avrupa’da önemli bir havayolu konumunda bulunuyoruz.

Corendon Airlines olarak LinkedIn Türkiye tarafından hazırlanan ülkemizin önde gelen firmalarıyla birlikte Türkiye’nin en iyi iş yerlerinin seçildiği listede yer alma başarısını gösterdik. Gökyüzündeki 19. sezonumuzu kutladığımız yıl, Türkiye’de ilk defa yayınlanan 2023 LinkedIn Top Companies’de kariyerini geliştirmek isteyen çalışanların yetkinlik ve becerilerini geliştirmesine yardımcı olan en iyi 15 şirketten biri seçilmek bizleri gururlandırdı. Şirketimizi sürekli geliştirerek hem ticari hem de kurumsal anlamda kazandığı ödüllere yenilerini eklemeyi hedefliyoruz.

Sporun gelişimine katkı sağlamak ve ülkemizde spor turizmini geliştirmek, marka değerlerimizi oluşturan unsurların başında geliyor. Markamızın faaliyetlerine başladığı günden bu yana hem yurt içinde hem de yurt dışında pek çok spor kulübüne, elit sporcuya ve spor organizasyonuna sponsorluk desteği sağladık.

Geçmişten bugüne yurt içi ve yurt dışında destek verdiğimiz kulüp, sporcu ve organizasyonları şöyle sıralayabiliriz: Anadolu Efes Spor Kulübü, Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı, Fraport TAV Antalyaspor, Alanyaspor, Hull City Futbol Takımı, FC. Nurnberg Futbol Takımı, Bike Aid Bisiklet Takımı, Türk Korfbol Milli Takımı, Muratpaşa Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Muratpaşa Belediyespor Kadın Hentbol Takımı, Altınordu Futbol Kulübü, Beşiktaş Kadın Basketbol Takımı, İTÜ Basketbol Takımı, Akdeniz Üniversitesi Kadın Hentbol Takımı, ITU Honeybees Quidditch Takımı, ITU Ultimate Frizbi Takımı, Corendon-Circus Bisiklet Takımı, Hollanda Kadın Milli Voleybol Takımı, Hollanda Milli Buz Hokeyi Takımı, Haarlem Corendon Kinheim Beyzbol Takımı, DEÜ Solaris Güneş Arabaları Ekibi, patika koşusu yarışları Salomon Cappadocia Ultra-Trail ve Tahtalı Run to Sky powered by Corendon Airlines ile profesyonel yol bisikleti yarışı Tour of Antalya.

Bu Yazıya Tepkiniz Ne Oldu?