Personele Yazılan Havalimanı Köprü Geçiş Cezalarının Nedeni Ortaya Çıktı

Son günlerde bazı havalimanlarında görev yapan yer hizmetleri personeline, yolcu köprülerinin kullanımı nedeniyle cezai işlem uygulandığı öğrenildi.
Edindiğimiz bilgilere göre, personelin gidiş köprüsünden geliş köprüsüne geçiş yaptığı, bu konuda daha önce uyarılarda bulunulmasına rağmen uygulamanın devam etmesi üzerine şirket tarafından cezai işlem başlatıldı.
Yine edindiğimiz bilgilere göre, cezaların temel gerekçesini köprüler arasında kestirme amaçlı geçiş yapılması oluşturuyor. Şirket, personeline yaptığı bilgilendirmede gidiş ve geliş köprüleri arasında herhangi bir geçiş yapılmaması gerektiğini, aksi durumda cezai işlem uygulanacağını bildirdi.
Öte yandan, cezaların döviz cinsinden düzenlenmesi nedeniyle personele yansıyan tutarların yüksek olduğu öğrenildi.




